Ula Ulaga, skupinski glasbeni pouk, ravnateljica
Rodila se je v Ljubljani, kjer s svojo družino živi še danes. Študirala je violino in glasbeno pedagogiko. Iz glasbene pedagogike je diplomirala l. 1994. Izpopolnjevala se je tudi na Orffovih seminarjih (1996, 1997) in pridobila Willemsovo pedagoško diplomo (l. 2008).
Z glasbeno vzgojo otrok ima več kot 20-letne izkušnje, od tega večino v javni glasbeni šoli. Od šolskega leta 2009/10 vodi Glasbene urice v Angelinem vrtcu v Ljubljani.
Leta 2014 je ustanovila Glasbeni center Zvočna zgodba.
Redno se izobražuje na različnih glasbenih seminarjih, kjer pobliže spoznava metode poučevanja glasbe (Orff, Willems, Dalcroze, Kodaly in drugi).
Mojca K. Sušnik, skupinski glasbeni pouk, klavir, korepeticije
Glasbeno pot je začela v Ljubljani s poukom klavirja, že zgodaj je korepetirala pevskim zborom ter vrsto let vodila več pevskih sestavov. Kasneje se je vpisala na Orglarsko šolo v Ljubljani, kjer je diplomirala iz orgel. Leta 2002 je diplomirala iz muzikologije in se posvetila vzgoji svojih štirih otrok. Leta 2014 je zaključila Willems izobraževanje in postala diplomirana Willems glasbena pedagoginja.
Redno se udeležuje seminarjev, tako pianističnih kot tudi drugih. Njeni učenci klavirja dosegajo na tekmovanjih odlične uvrstitve.
Elena Metelko, klavir, korepeticije
Elena Metelko je akademska profesorica klavirja, pianistka in korepetitorka, svetnica.
Rodila se je v Sankt Peterburgu in študirala klavir na akademiji za glasbo v Moldaviji. Po uspešnem zaključku študija je začela delati kot korepetitorka na Glasbeni šoli za nadarjene otroke. Kasneje jo je poklicna pot vodila v Švico (Academia Geteanum) in Nemčijo. Družino si je ustvarila v Sloveniji, kjer od leta 1994 živi in dela. Najprej je poučevala klavir in spremljala Euritmijske skupine na Waldorfski šoli v Ljubljani, učila klavir na Glasbenem Ateljeju Tartini, kasneje pa sodelovala kot korepetitorka na Glasbeni šoli Grosuplje. Kot korepetitorka je prejela visoke nagrade na tekmovanjih v Sloveniji (Temsig), Zagrebu, Dubrovniku, Beogradu, Povolettu, Trstu in drugod. Poleg tega je tudi snemala na RTV Slovenija in na Hrvaški Televiziji.
Zelo rada poučuje klavir in je prepričana, da s svojim strokovnim znanjem in dolgoletnimi izkušnjami veliko prispeva h krajšanju časa pri pripravah in količini vaj pred nastopi njenih učencev.
Uroš Gorenc, klarinet, kljunasta flavta
Uroš Gorenc je rojen Ljubljančan. Leta 2009 je z odliko zaključil Akademijo za glasbo, smer klarinet (pedagoška in umetniška smer). Ima desetletne izkušnje s poučevanjem klarineta, saksofona in kljunaste flavte na javni glasbeni šoli. Nekaj časa pa je bil učitelj glasbe v osnovni šoli.
Na različnih tekmovanjih za klarinet, ki se jih je udeleževal kot študent ali kasneje kot učitelj, je dosegel več prvih nagrad. Svoje znanje je izpopolnjeval na številnih seminarjih za klarinet (prof. Spring, prof. Cuper, prof. Deplus, prof. Harg, prof. Beltramini).
Je tudi dirigent pihalnega orkestra DKD Solidarnost.
Jasna Rojc, kljunasta flavta, fagot
Srednjo glasbeno in baletno šolo je zaključila pri prof. J. Baniču. Študij fagota je nadaljevala na Akademiji za glasbo in ga uspešno zaključila pri istem profesorju.
Leta 1993 se je zaposlila na Glasbeni šoli Marjana Kozine v Novem mestu. Od leta 1994 poučuje na Glasbeni šoli Grosuplje, od leta 2013 pa s prekinitvami tudi na Glasbenem centru Zvočna zgodba. Njeni učenci se udeležujejo različnih tekmovanj in dosegajo odlične razultate.
Zelo rada poučuje in tudi igra v komornih sestavih. Redno se udeležuje raznih delavnic in seminarjev za kljunasto flavto pod vodstvom prof. M. Bajt in drugih zanimivih glasbenih izobraževanj.
Pravi: “Delo z otroki in mladimi me zelo veseli, saj pri poučevanju napredujem tudi sama.”
Nadja Rus, klavir, korepeticije
Nadja Rus se je klavirja začela učiti s sedmimi leti v razredu prof. I. Pucihar v Horjulu. Šolanje je nadaljevala na Konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani, v razredu prof. L. Malahotky-Haas. Z odliko je končala študij klavirja na Akademiji za glasbo v Ljubljani pod mentorstvom prof. H. Haasa. Obenem je študentka zadnjega letnika magistrskega študija predmeta klavirski duo na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost v Grazu.
Že v nižji glasbeni šoli je bila na mednarodnih in državnih tekmovanjih vselej prejemnica najvišjih nagrad. Redno se je udeleževala tudi mednarodnih poletnih šol in seminarjev v Sloveniji in v tujini pri priznanih profesorjih: K. R. Orr, Ch. Bertoglio, T. Ognjanović, A. Leimoni, Y. Bogdanov, B. Taneva, C. Constantini. Kot solistka je nastopila z orkestroma v Mariboru in na Vrhniki.
Je članica klavirskega dua Scaramouche, v katerem muzicira skupaj s pianistko N. Koželj. Prejeli sta dve prvi nagradi in zlati plaketi na državnem tekmovanju TEMSIG ter tri prve, eno drugo in eno tretjo nagrado na mednarodnih tekmovanjih. V preteklem letu sta na tekmovanju Golden Classical Music Awards prejeli zlato plaketo in prvo nagrado in s tem nastop v sloviti dvorani Carnegie Hall v New Yorku. Leta 2015 sta kot solistki nastopili z orkestrom SNG Maribor in za izvedbo prejeli Prešernovo nagrado Akademije za glasbo. Kot solistki sta nastopili tudi z enim najboljših mladinskih orkestrov na svetu – Mladinskim orkestrom EU pod vodstvom priznanega dirigenta V. Petrenka.
Nastopala je na koncertih širom po Sloveniji, Italiji, Črni Gori in Grčiji. Redno koncertira z bratom kontrabasistom G. Rusom.
Poleg koncertnega udejstvovanja pianistka že nekaj let poučuje mlade učence klavirja ter korepetira številne zbore po Sloveniji.
Marija Štular, violina
Svojo glasbeno pot je začela na Glasbenem Ateljeju Tartini pri prof. Vildani Repše, kasneje pri prof. Vlado Repšetu. V tem času se je večkrat udeležila seminarjev pri profesorjih E. Čugajevi, G. Turčaninovi, L. Sorokowu in Violeti S. Huart. Poleg individualne vaje se je veliko posvečala tudi komornemu muziciranju. Z godalnim kvartetom je l. 2005 na tekmovanju TEMSIG dosegla 3. mesto. Večkrat se je kot solistka udeležila tekmovanj v Sloveniji in v tujini (Zagreb, Goriza). Vzporedno z glasbeno šolo je obiskovala Gimnazijo Poljane, kjer je l. 2008 maturirala. Študij violine je nadaljevala na ljubljanski akademiji za glasbo pri prof. D. Bravničarju, pri katerem je diplomirala z odliko junija 2013. Kot solistka je l. 2011 nastopila z M. Udovičem in Mladimi ljubljanskimi solisti (zdaj Ljubljanskimi solisti) na Ljubljanskem gradu, poleg tega pa vsako leto pripravi solo recital. Nastopa širom po Sloveniji.
Poleg obiskovanja seminarjev pri W. K. Ozim, I. Ozimu in V.S. Huart, kjer je nadgrajevala solistično tehniko, se trenutno izpopolnjuje predvsem v orkestrski igri.
Junija 2014 je uspešno opravila avdicijo za Orkester Slovenske filharmonije, kjer je bila zaposlena za sezono 2014/15 za določen čas in s katerim še vedno vsak mesec sodeluje. Prav tako pa sodeluje tudi z drugimi domačimi in tujimi orkestri, kot so SNG Opera in balet Ljubljana, SNG Maribor, No borders Orchestra, Zurich Chamber Players, Ljubljanski solisti ter pri ostalih priložnostnih projektih.
Od leta 2014 tudi poučuje, kar jo zelo veseli in bogati.
Damjan Medvešek, rog in druga trobila
Svojo glasbeno pot z rogom je začel v Krškem, kjer je zaključil glasbeno šolo v razredu prof. D. Gradiška. Šolanje je nadaljeval na Srednji Glasbeni in baletni šoli v Ljubljani v razredu prof. E. Bizjaka in potem na Akademiji za glasbo pri prof. J. Faloutu. Kot študent je od leta 2003-2006 poučeval na Glasbeni šoli v Krškem rog, trobento in vodil mladinski pihalni orkester. Od leta 2006 je zaposlen kot hornist-instrumentalist v Orkestru Slovenske vojske.
Izobraževal se je tudi na seminarjih pri priznanih profesorjih (B. Lipovšek, M. Kalmik, M. Tomac).
Sodeloval je z Orkestrom Slovenske filharmonije, orkestrom Opere in baleta Ljubljana ter s priznanimi dirigenti (M. Šurbek, G. Pehlivanian, J. R. Pascual Vilaplana, J. Cober, M. J. Colburn).
Udeležuje se tudi delavnic Voice/Movement workshop v Centre Artistique International Roy Hart v Franciji.
Kot dirigent vodi pihalni orkester občine Medvode.
Vladimir Kovačič, violončelo
Vladimir Kovačič se je pri šestnajstih vpisal na ljubljansko Akademijo za glasbo in se uspešno boril s potrpljenjem svojega učitelja za violončelo C. Škerjanca. Po diplomi se je izpopolnjeval na takrat leningrajskem Konservatoriju Rimskega-Korsakova, doma pa izdal prozni prvenec Tvoji obrazi. Izkušnje iz sovjetskih glasbenih logov so bogate, a neskončne razsežnosti stalinskih čistk in sentimentalno reminiscence so mu nekoliko pokvarile posluh, pravi šaljivo, vendar je dobil za železno zaveso navdih za novo knjigo Bele noči in nekoliko črni dnevi. Po pridobitvi naziva violončelist specialist se je zaposlil na Srednji glasbeni in baletni šoli v Mariboru, z občasnimi koncerti nekaj časa ohranjal glasbeno kondicijo, v prostem času napisal zbirko kratkih zgodb Pregrada, čez njo pa preskočil na roman Življenje v glavi. Lasti si nekaj zaslug za to, da je kasneje pomagal spraviti do kruha dva vrhunska violončelista, Karmen Pečar in Luko Sulica, nič manj pa ni ponosen na “orkestraše”, učitelje in tiste, ki so postali vrhunski ljubitelji glasbe. Med vožnjami med slovensko prestolnico in Mariborom je iz železniških tirov vzklil Vlak. V tem času je postal zagrizen tekač in na ljubljanskem maratonu nosilec bronaste medalje v kategoriji veteranov. Potem se je v romanu Leteti in živeti zakopal v slovensko podzemlje in tam je filmski zvezdnik Sylvester Stallone srečal žrtve povojnega terorja. Od tam se je povzpel na andske vršace in do višinskih rekordov. Sveži zrak pod njimi mu je dobro teknil. Rezultat tamkajšnjih magičnih formul sta romana Imperij pripovedovanja in Neizpeta andska koloratura, polna spevnih melodij na podlagi humorno ubrane harmonije. Ni čudno, da se je z družino za štiri leta odpravil v Južno Ameriko. Od tam se je pred kratkim vrnil, da bi dokončal svoja zadnja romana, V krempljih cvetja in Slovenski mrtvaški kvartet.
Barbara Spital, flavta
Flavtistka Barbara Spital je študentka magistrske stopnje flavte na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu red. prof. K. Šantl Zupan. Nižjo glasbeno šolo je končala na glasbeni šoli Fran Korun Koželjski Velenje pri prof. M. Ušen Tkalčec, srednješolsko izobraževanje pa na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana pri prof. M. Lipovšek.
Nastopala je na številnih tekmovanjih kot so državno tekmovanje TEMSIG 2010, 2013 in 2019, mednarodno tekmovanje EMONA 2011 in 2013, mednarodno tekmovanje Davorin Jenko 2011 in 2017, mednarodna tekmovanja Svirel v Štanjelu, Ars Nova v Trstu, Petar Konjović v Beogradu in Anton Eberst v Novem Sadu, kjer je dosegla visoke rezultate.
Kot solistka je sodelovala s Simfoničnim orkestrom Slovenske filharmonije (2020), nastopala v glasbenem ciklu Prisluhnimo v Križankah (2014), v ciklu Dobimo se na Magistratu (2018). Nastopila je na dobrodelnih koncertih Lyons kluba in leta 2014 postala članica simfoničnega orkestra Ljubljana International Orchestra v sklopu Branimir Slokar Academy. Leta 2016 je bila izbrana v projektu Side by side in tako nastopila s Kraljevim orkestrom Concertgebouw Amsterdam. Redno sodeluje tudi z orkestri, kot so Simfonični orkester RTV Slovenija, Simfonični orkester Slovenske filharmonije, Simfonični orkester SNG Opera Ljubljana in Simfonični orkester Akademije za glasbo.
Udeležuje se mojstrskih tečajev in festivalov pri priznanih slovenskih in tujih profesorjih (M. Zupan, M. Grahek, J. Beaudiment, A. Lieberknecht, S. Winker, W. Hase in drugi).
Flavto poučuje od leta 2016.